Predlog za izboljšavo sistema prijave na glavno vožnjo in CPP
Področje: Promet
Pristojni organi: MJU
12. 12. 2024Pobuda oddana
12. 12. 2024Pobuda objavljena
12. 12. 2024Pobuda posredovana v odziv
Pobuda
Spoštovani, rad bi podal predlog za izboljšavo ali pritožbo glede trenutnega sistema prijave na glavno vožnjo in CPP, saj proces zahteva večkratne obiske upravne enote, kar predstavlja nepotrebno obremenitev za državljane in tudi za upravne enote. Delovni čas upravnih enot Upravne enote so samo enkrat tedensko odprte do 18. ure, kar otežuje prijavo za ljudi, ki delajo med 8. in 16. uro. Zaradi omejenega delovnega časa so čakalne vrste v tem času izjemno dolge, pogosto pa je treba čakati zunaj, da prideš na vrsto. Nepotrebna obremenitev upravnih enot Velika večina ljudi, ki obiskujejo upravne enote, so tam zaradi prijave na CPP ali glavno vožnjo. Po moji oceni je kar 9 od 10 obiskovalcev tam po nepotrebnem, saj bi lahko te zadeve brez težav rešili digitalno. To ustvarja nepotrebno gnečo, daljše čakalne vrste in dodatno obremenjuje zaposlene na upravnih enotah. Pomanjkljiva digitalizacija procesa Na spletni strani Upravne enote že obstaja stran, kjer so vidni termini za prijavo na glavno vožnjo. Vendar ni mogoče termina rezervirati in plačati neposredno preko spleta. Prav tako bi bilo smiselno omogočiti oddajo vseh potrebnih dokumentov (osebni dokument, zdravniško potrdilo itd.) digitalno. Predlog za izboljšavo: Omogočite rezervacijo termina za glavno vožnjo in CPP preko spleta. Uvedite možnost plačila storitev preko spleta, pošte ali druge elektronske poti. Digitalizirajte oddajo potrebnih dokumentov, da fizični obisk upravne enote ne bo več potreben. Z digitalizacijo bi prihranili čas državljanov, razbremenili zaposlene na upravnih enotah in optimizirali celoten proces. Enake izboljšave bi morali uvesti tudi za prijavo na CPP. Sistem, ki zahteva osebni obisk upravne enote za tako osnovne postopke, je zastarel in neustrezen za sodobno dobo. Verjamem, da bi digitalizacija rešila te težave in omogočila učinkovitejše delovanje tako za državljane kot za upravne enote. V kolikor potrebujete nasvete kako enostavno posodobiti sistem sem vam na voljo. Hvala za vašo pozornost in upam, da boste ta predlog obravnavali.
Predlog za izboljšavo sistema prijave na glavno vožnjo in CPP
Pobuda
Spoštovani, rad bi podal predlog za izboljšavo ali pritožbo glede trenutnega sistema prijave na glavno vožnjo in CPP, saj proces zahteva večkratne obiske upravne enote, kar predstavlja nepotrebno obremenitev za državljane in tudi za upravne enote. Delovni čas upravnih enot Upravne enote so samo enkrat tedensko odprte do 18. ure, kar otežuje prijavo za ljudi, ki delajo med 8. in 16. uro. Zaradi omejenega delovnega časa so čakalne vrste v tem času izjemno dolge, pogosto pa je treba čakati zunaj, da prideš na vrsto. Nepotrebna obremenitev upravnih enot Velika večina ljudi, ki obiskujejo upravne enote, so tam zaradi prijave na CPP ali glavno vožnjo. Po moji oceni je kar 9 od 10 obiskovalcev tam po nepotrebnem, saj bi lahko te zadeve brez težav rešili digitalno. To ustvarja nepotrebno gnečo, daljše čakalne vrste in dodatno obremenjuje zaposlene na upravnih enotah. Pomanjkljiva digitalizacija procesa Na spletni strani Upravne enote že obstaja stran, kjer so vidni termini za prijavo na glavno vožnjo. Vendar ni mogoče termina rezervirati in plačati neposredno preko spleta. Prav tako bi bilo smiselno omogočiti oddajo vseh potrebnih dokumentov (osebni dokument, zdravniško potrdilo itd.) digitalno. Predlog za izboljšavo: Omogočite rezervacijo termina za glavno vožnjo in CPP preko spleta. Uvedite možnost plačila storitev preko spleta, pošte ali druge elektronske poti. Digitalizirajte oddajo potrebnih dokumentov, da fizični obisk upravne enote ne bo več potreben. Z digitalizacijo bi prihranili čas državljanov, razbremenili zaposlene na upravnih enotah in optimizirali celoten proces. Enake izboljšave bi morali uvesti tudi za prijavo na CPP. Sistem, ki zahteva osebni obisk upravne enote za tako osnovne postopke, je zastarel in neustrezen za sodobno dobo. Verjamem, da bi digitalizacija rešila te težave in omogočila učinkovitejše delovanje tako za državljane kot za upravne enote. V kolikor potrebujete nasvete kako enostavno posodobiti sistem sem vam na voljo. Hvala za vašo pozornost in upam, da boste ta predlog obravnavali.