Odgovor Ministrstva za zdravje
Pojasnjujemo, da je področje že urejeno v Pravilniku o naročanju in upravljanju čakalnih seznamov ter najdaljših dopustnih čakalnih dobah (Uradni list RS, št. 3/18, 201/20, 103/21 in 132/22), v tretjem odstavku 4. člena:
Telefonsko naročanje se zagotovi v okviru ordinacijskega časa, in sicer najmanj dve uri na dan, v preostalem ordinacijskem času in izven ordinacijskega časa pa z obveščanjem o terminu za naročanje in o drugih oblikah naročanja, in sicer prek avtomatskega telefonskega odzivnika. Ne glede na prejšnji stavek se telefonsko naročanje na primarni ravni zdravstvene dejavnosti zagotavlja v okviru celotnega ordinacijskega časa ambulante. V primeru nedosegljivosti v navedenem obdobju izvajalec pacientu zagotovi povratni klic.
Telefonski klici v ambulante
Pobuda
Ko kličeš v ambulante te velikokrat niso dosegljive in včasih kličemo po celo uro ali več. Glede na to, da je večina telefonov z digitalnim displejem, kjer je vidna številka klicatelja predlagam, da ambulante pokličejo nazaj, ko jim to čas dopušča in veliko manj bo nejevolje na obeh straneh.