Državni portal za podjetja in podjetnike e-VEM, ki je lansko leto beležil 10. letnico obstoja, katerega osnovni namen je bil ob njegovi vzpostavitvi elektronska podpora in poenostavitev postopka registracijepodjetja, že nekaj časa ni samo podpora registraciji podjetja, temveč ves čas zasleduje cilj združevanja storitev po načelu vse na enem mestu, in sicer na ta način, da omogočimo poslovnim subjektom enostavnejšo vsakodnevno poslovanje z javno upravo, z elektronsko podprtimi postopki, na enem mestu.
V letošnjem letu bomo vzpostavili rešitev za elektronsko oddajo zahtevka za povračilo nadomestila plače, ki bo zasledovala pozitivne izkušnje uporabnikom iz primera postopkov za prijavo v obvezna socialna zavarovanja, ki se od leta 2016 obvezno elektronsko oddajajo prek portala e-VEM. Poleg številnih koristi, ki jih ta rešitev prinaša, smo naredili tudi oceno prihrankov za podjetja in ostale subjekte, ki bodo te postopke uporabljali.
Gre za velike prihranke, tako v stroških kot v času, in sicer več kot 800.000 evrov na letni ravni (v primeru oddaje zahtevkov neposredno iz evidenc podatkov pa večkot 1,4 mio EUR na letni ravni) ter več kot 36.000 ur dela zaposlenih.