Oddajte pobudo

Naročanje strank Upravna enota Ljubljana

Področje: Javna uprava
Pristojni organi: MJU
  • 19. 05. 2020Pobuda objavljena
  • 19. 05. 2020Pobuda posredovana v odziv
  • 06. 07. 2020Pobuda sprejeta in zaključena

Pobuda

Predlagam, da tudi po izrednih razmerah na Upravni enoti Ljubljana ostane naročanje strank na točno določeno uro. Mogoče bi razmislili o elektronskem naročevanju preko spletne strani poleg telefonskega, tako kot imajo to urejeno živilske trgovine glede dostave na dom.

Odgovor pristojnega organa

Odgovor Ministrstva za javno upravo:

Spoštovani,

obveščamo vas, da Upravna enota Ljubljana sistem naročanja strank v prihodnje izvaja do preklica. Več si lahko preberete na novici:  https://www.gov.si/novice/2020-06-30-narocanje-in-sprejemanje-strank-v-upravni-enoti-ljubljana/

Naročanje strank, ki je bilo zaradi omejitve širjenja okužb s Covid 19  v marsikateri upravni enoti uvedeno  v času epidemije, v večini upravnih enot ostaja, oziroma je sistem naročanja strank postal način dela. »Naročanje strank« je način dela oziroma poslovanja s strankami, ki ga organizira, uvede vodstvo posamezne upravne enote, glede na potrebe strank (fizičnih in pravnih oseb), glede na potrebe okolja, območja kjer upravna enota posluje.

Glede nadgradnje obstoječega sistema naročanja strank, ki je bil uveden v času epidemije, s strani predstavnikov največje UE v Sloveniji, že potekajo določene aktivnosti, vključeni pa so v le te, trenutno posredno, tudi predstavniki Ministrstva za javno upravo.