27.08.2015

Za delo z davčnimi blagajnami boste potrebovali digitalno potrdilo

Davčne blagajne

Za izvajanje davčnega potrjevanja računov pri FURS bo moral zavezanec pridobiti posebno digitalno potrdilo. To je v elektronski obliki in je brezplačno. Potrebuje se za identifikacijo v postopku elektronske izmenjave podatkov s FURS in za elektronsko podpisovanje podatkov o računu v postopku potrjevanja računov. Teh potrdil pa ne bo mogoče uporabljati za izvajanje drugih transakcij v imenu podjetja.

Digitalno potrdilo boste uporabniki pridobili z vložitvijo zahtevka v elektronski obliki, preko portala e-Davki, in sicer s 1. 11. 2015. Na podlagi zahtevka boste v osebni predal na portalu e-Davki prejeli avtorizacijsko kodo in referenčno številko s katerima boste prevzeli digitalno potrdilo na portalu za prevzem namenskih digitalnih potrdil za davčne blagajne MJU. Potrdilo ima veljavnost 5 let.

Konkretnejši opis postopka vložitve zahtevka

Zahtevek bo imel na portalu eDavki oznako DPR-PridobitevDP in bo vključen v skupino obrazcev Davčno potrjevanje računov, kjer se bo nahajal tud zahtevek za preklic digitalnega potrdila z nazivom DPR-PreklicDP.

Kot sporočajo iz FURSa bo mogoče pridobiti več digitalnih oziroma uporabljati kopije potrdil. Potrdila bodo lahko nameščena na posamezni elektronski napravi ali centralno.

 

Več v častniku Finance, 26. 8. 2015, avtor Teja Grapulin.